دپوی بیش از ۸۰۰ ناوگان اضافه در پایانه مسافربری مشهد برای خروج زائران استامینوفن، پرمصرف‌ترین مسکن ایرانی‌ها و عوارض آن آزادی ۵۴ زندانی در خراسان‌رضوی با اهدای هزینه مراسم ترحیم چند توصیه برای خانواده‌هایی که فرزندانشان سیگار الکترونیکی می‌کشند کشف بیش از ۱۵۱ کیلوگرم شیشه در هنگ تایباد خراسان رضوی متناسب‌سازی حقوق را زودتر برای بازنشستگان اجرا کنید | جدول میانگین دریافتی حقوق‌بگیران منتشر شد (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) بطری پت چیست؟ چرا نباید بطری پت یخ بزند؟ پسری که پدرش را در حمایت از مادرش به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت کدام منابع آبی در خطر هستند؟ نسل z چه نسلی است؟ فیش حقوقی شهریور ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد | باز هم خبری از متناسب‌سازی نیست تا اطلاع ثانوی، تردد در مسیر تهران - شمال ممنوع شد (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) یک نماینده مجلس: معلمان خریدخدمات از ابتدای مهر ۱۴۰۳، با قرارداد «کار معین» مشغول به فعالیت می‌شوند آئین‌نامه اجرایی مدارس در اولین فرصت ابلاغ می‌شود برای انتخاب رشته دانشگاهی چه راهکاری دارید؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ١۵ شهریور ١۴٠٣) | هوای خنک در راه مشهد راهکار‌های موثر برای مقابله با قلدری در مدارس چیست؟ افسردگی عامل اصلی شروع به مصرف سیگار الکترونیکی در نوجوانان است ۹ مدیر متخلف مدرسه در خراسان‌رضوی لغو ابلاغ و از مدیریت برکنار شدند پروتئین؛ یکی از اصلی‌ترین مواد مغذی بدن | چرا پروتئین ماده‌ای ضروری برای بدن است؟ «گره عضلانی» چیست و چگونه می‌توان از شر آن خلاص شد؟ ریشه اصلی آسیب‌پذیری نوجوانان، تعارض در کانون خانواده است درباره بنیان‌گذار خیریه خجسته و حامی بیماران کلیوی خراسان رضوی | حاج محمد، دستش به خیر بود
سرخط خبرها

فیش حقوقی شهریور ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد | باز هم خبری از متناسب‌سازی نیست

  • کد خبر: ۲۴۹۲۸۲
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
فیش حقوقی شهریور ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد | باز هم خبری از متناسب‌سازی نیست
فیش حقوقی شهریور ۱۴۰۳ بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیش حقوقی شهریورماه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سامانه مربوطه بارگذاری شد. بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند با مراجعه به این سامانه، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

در عین حال، در فیش‌های حقوقی خبری از اجرای متناسب‌سازی نیست. بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی انتظار دارند ضمن تسریع در روند تصویب و اجرای لایحه دوفوریتی متناسب‌سازی، حداقل همانند بازنشستگان کشوری و لشکری نسبت‌به پرداخت مبالغ علی‌الحساب متناسب‌سازی از تیرماه تاکنون اقدام شود.

پرداخت حقوق و مستمری شهریور ماه براساس حروف الفبا از بیستم تا پایان ماه واریز می‌شود.

بازنشستگان با مراجعه به سامانه مربوطه، می‌توانند فیش حقوقی خود را دریافت کنند. بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->